Hög på livet


Tutorveckan bara flög iväg och nu börjar riktiga studierna också så småningom starta. "Jag är hög på livet"-uttrycket har ja hört flera ggr av Suvi under den senaste veckan och jag tycker den passar bra att beskriva nuläget. Det har varit mycket program och stressigt men samtidigt så sjukt kul. Härligt att få något gjort, träffa gamla och nya vänner, hänga med vänner dag och natt, skratta, dansa, leka, vara kreativ, vara sig själv, vara lycklig! Fokuset är på mig själv och mitt välmående. Och just nu vill jag fokusera på studierna och studielivet påfullt, dessutom skall kosten och en rutin i träning trots fartfylld studieliv hittas. Det har börjat bra och jag är glad. Jag skulle inte heller vara så hög på livet ifall inte en konversation med en viss herre lugnat ner mig. Det är galet hur mycket han betyder för mig. Nu är det endast jobbet som får mig på dåligt humör, överväger att sluta och lyfta studielån. Mäkkikassan står i vägen för det viktigaste, leva livet.

En flummig update efter en lång tid. Funderade här en dag över hur det kommer att gå med bloggen, då jag är busy med att leva livet! Det ser vi sen, en dag i taget :)

Kommentarer

Skicka en kommentar