#LYCKA #KÄRLEK

Jag spricker av kärlek när ja tänker på mina fina vänner och familj. Det är så svårt att beskriva i ord hur mycket de betyder för mig och hur lyckliga de gör mig. Sitter här och får inte sömn igen en gång. Funderar på livet och hur tacksam jag är över allt och alla runt omkring mig. Vet inte vad jag ska ta till mig med alla känslor. Kunde ha fällt lyckotårar förra lördagen på min födelsedagsfest. 20 år på nacken och hela livet framför mig. FB är fullt av härliga bilder från åren som gått. Bilder där vi skrattar och ser så lyckliga och unga ut. Jag hoppas vi kan bevara det. Jag älskar att vi ler äkta leenden och inte poserar på alla bilder. Jag älskar att vi kan vara oss själva och uppskattar varandra för dem vi är. Livet är inte alltid en dans på rosor men för var dag påminns jag om hur fina människor finns i mitt liv som gör mig lycklig. Jag skulle vilja berätta till alla hur mycket de betyder för mig och hur fina de är. Och komma ihåg att göra det varje dag. Det är så vi orkar leva i denhär galna världen.
Kärlek är det vackraste som finns på denna jordklot.


Ursäkta. Godnatt. 

Kommentarer

Skicka en kommentar