back on track?

Studierna närmar sig med stormsteg, är egentligen ganska taggad! Har ju inte suttit på skolbänken sedan mars och jag har en hederlig uppgift att agera som tutor vilket skall bli superkul :) Dessutom får jag mina borgåtjejer tillbaka till Åbo. En sak som jag inte sett framemot är Minplan...förbaskade Minplan som aldrig samarbetar.. men vi var smarta med Eva och slog oss ihop vilket resultera i 1-0 vinst för oss, JESS! Screw you Minplan :D Det blev alltså en skön eftermiddag på Fabbes med Eva, Minplan, tutorplanering, Julles goda bullar och morotskaka och bläddrande i kalendern. Lite nya pennor och papper så är man redo inför hösten. Drickakorten är ju redan inskaffade och bränner i plånboken ;)

Dessutom blev det äntligen ett besök på gymmet. Efter att jag varit sjuk och latat mig har det varit svårt att komma igång igen men nu borde jag vara back on track, sköönt! Det har alltså varit lite övning inför vardagen som snart börjar. Insåg faktiskt medan jag skrev inlägget att jag har sista lovdagen imorgon, YAAIKS! På torsdag har jag min första jobbtur efter nästan 4 veckor! Shit jag kommer ju vara helt ute.

 älskar dessa bilder från Delray Beach, Florida 2011

Kommentarer