Ananas + bounty = <3

Bra dag idag! Vaknade relativt pigg och skötte lite ärenden bort från min to-do-lista här hemma :) glömde nästan bort mommos födis/namnsdagskaffe men hann i tid ändå. Hjälpte mommo med kaffeserveringen 4h och träffade en stor del av släkten. Hann pumpa i mig 3 bullar, 2 pajbitar och lime-vitchockladkaja + kex och chocklad under dom timmarna! Med en uppsvullen mage blev det dags för träning. Varje gång efter ett pass fattar jag värför jag älskar att träna, man blir på så bra humör :)) kvällen avslutades med balkonghäng, paella, ananas, bounty och serier från datorn. Gud vad jag älskar balkongen..borde lägga mig men känns som om klockan är 5 när jag myser här ute! Vill inte slita mig i sängen. Dessutom är det en pojke på balkongen mitt emot som är alltid samtidigt på balkongen som jag, typ ingen annan använder sina balkonger känns de som :D det är lite mysigt eftersom mam känner sig int så ensam..okej ja låter lite patetisk :D





P.S. VÄRFÖR FÅR JAG INTE BILDERNA PÅ SAMMA NIVÅ ARGH

Kommentarer