Dagens checklista


såg denna härliga tjej idag :) Jag och Johanna på min 18-års födelsedag, ignorera mina svarta ögon..
  • det första jag gjorde idag var att försova mig
  • cyklade i regnet till jobbet (är lite nöjd över mig själv eftersom jag trodde att jag skulle överge cykeln genast mörka moln syns på himlen)
  • smakade återigen på en sockerdonits som blivit över från gårdagen..jag lyckas aldrig motså dem
  • märker efter jobbet att cykelns broms är sönder och trycker konstant på hjulet = dubbelt jobbigare att  cykla 8,5km tillbaka till stan
  • körde ett effektivt pass på gymmet!
  • "mommos all u can eat" levererar alltid! Idag var det stekt abborre, potatismos, ärter och sallad på menyn, dessutom bärkräm till efterrätt
  • snackade skit men mommo i en timme, trots 60års skillnad var det hur kul som helst :)
  • lagade mig klar på rekordtid
  • kramade söta Johanna efter en alltför lång tid :)
  • bakade chockladcupcakes med vitchocklad frostning MUMS
  • såg på friends
  • avnjöt en cider på kära Aussie Bar
  • åt en nektarin
  • grävde mig i näsan
  • borde lägga mig
  • GONATT

Kommentarer

Skicka en kommentar