Som fisken i vattnet

Idag har Viccu flygit, åkt taxi, båt och buss för att komma fram till Skagen, Danmark, där hon skall spendera sin sommar. Fastän jag kommer att sakna denna spralliga tjej är jag glad och avis på att hon får uppleva detta äventyr. Jag har också alltid velat jobba på en fiskefabrik haha :D nej, men en sommar fylld av nya upplevelser står framför henne och jag tror att fiskefabriken är en riktigt exotisk arbetsplats inte många får uppleva ;D


Viccu fundera ifall hon borde skriva reseblogg; naturligtvis tyckte vi alla! men hon joma om att hon int kan skriva eller kommer att kunna ladda upp ordentliga bilder..vi sa skit i det och lyckligtvis startade hon en reseblogg. Hennes färd har varat endast en dag och jag kan redan slopa påståendet att hon inte kan skriva! De första inläggen fick mig att fnittra för mig själv och jag kunde höra Viccu prata i mitt huvve om sina äventyrer :)

Gå gärna o kika in här hur hon passar in i Skagen som fisken i vattnet

Kommentarer