TIsdag

Väckarklockan ringde 7.00 och det bar av till gymmet. Andra gången vi klarar av det med Suvi. Blev lika förvånad som första gången, men riktigt skönt att starta dagen med träning och man orkar med resten av dagen mycket bättre :) *nöjd*

Jag blev riktigt nervös efter gymmet när det var dags för att gå tillbaka till bilskolan för körkortets andra skede. Jag borde kanske berätta att jag är en ganska typisk kvinnlig chaufför. Tre dagar efter att jag fått körkortet lyckades jag köra in i ett TRÄD :D ni läste rätt..ett träd.. men händelsen blir roligare. Bilen löstes ut pga så dyra skador :D Jag körde 20km/h och bilen var inte värd att reparera..
Körlektionen gick ändå riktigt bra och tanten var trevlig så min nervositet lättade.

Nu ligger jag i soffan efter en god lunch och snart bär det av till jobbet. Finlands folk vill ha mera ostburgare och det skall jag ge dem. Efter jobbturen blir det äntligen några dagars ledighet och jag blir upphämtad av mina favorittjejer från Helsingfors :) Åh vad jag har längtat att se dem, speciellt Viivi som rest i Bali och Australien i 3 mån (avundsjuk!) Det blir alltså mys och mycket tjejsnack hela kvällen(natten)









Dessa är bilder från vår resa till Turkiet, Alanya, med maltatjejerna! Tyvärr var inte viivi eller nora med men å andra sidan var Turkiet kanske inte vår ställe, men härligt med sol och värme. Är så sugen på att resa! Behöver komma bort från finland till sol och värme och släppa loss helt och hållet ! En resa med kölmen köpla sku int kunna bli annat än mindfuck :)


Kommentarer