Arrival

Redan tredje dagen här i Osaka börjar lida mot sitt slut!

Startade på fredag dag, finsk tid, från Åbo. Flyget gick snabbt, genast efter att vi lyft serverades middag som jag varvade med en film, sedan några timmar sömn. Efterföljt av frukost. Var lite stressad pga tidigare erfarenheter med långa flyg men nu gick allt riktigt fint och Finnair kändes fräscht och bekvämt. Finsk tid var jag framme i Osaka 3 på natten men då var klockan redan 10 här.  Det blev alltså en väldigt kort natt och tidig frukost för mig. Efter fingeravtryck och andra "komma in i landet" procedurer kunde jag krama om Pontus. Kom igenom vänstra dörren, medan han satt och väntade vid högra dörren så för en bråkdelssekund var jag rädd han var sen. Jag menar om man inte sett varandra på 5 mån är det inte acceptabelt att komma sent :D
Alltså jag skrattade så mycket till det här!  After att jag landat ville min maps app placera mig i Nordkorea. Som tur hade jag inte hamnat dit!



Det blev tågresa hem och rolling sushi lunch innan vi traskade till hans studentrum. Det var kul, behändigt och billigt att plocka åt sig vad man ville från bandet! 





Kommentarer