Im alive

Hejsan! Det har varit lite tyst här. Först en vecka med rajtantajtan program och sen to-sö gällde det att jobba dag och natt kändes det som.
Efter en hemsk jobbdag på 15,5h på söndag var jag LOMALLA VIIMEINKIN :))
Förstås slutade värmeböljan och regnet började, men jag är faktiskt ganska glad över det. Ingen ångest över att man borde/vill sola medan det finns mycket annat att göra. Igår blev det efterlängtad shoppingsrunda med Nora. Länge sen jag gått runt i butiker utan brådska, skööönT. Idag var det dags för storstädning och besök hos mommo för att låna en resväska till Maglauf. COUNTDOWN: 2 days!!! Åh kan inte vänta :))
Enda som stör med resan är att jag har värsta träningsmotivationen just nu och med min tur är den borta tills jag är tillbaka och ser ut som en uppblåst ballong :D
Nu babblar jag igen otroligt mycket och ingen bryyy :)

 gårdagens shopping, ready for Magaluf :)
söta shorts till Magaluf och ÄNTLIGEN nya låga converse.

Kommentarer