soffpotatis




HAHA 

MORJENS! Jag blir så frustrerad på mig för att jag har blivit en riktig latmask!! Låg hela måndagen i soffan (okej, gick ner för att föra rosken..) och idag skulle jag träna och göra något vettigt innan jobbet men hittills har jag bara luggit i soffan och har redan gett upp tanken att ta mig till gymmet. Denhär tröttheten försvinner inte trots att jag sover :D Det måste vara pga 2 veckor fyllt av jobb följt av ruisrock som var tungt för kroppen (helt klart värt det!). Det kommer säkert att ta en vecka eller två innan jag får energin tillbaka. Passligt tills en vecka fylld av roliga äventyr börjar :D

19-21.7 Borgå för renunion med studietjejerna
22.7. Jobbets sommarfest
23-25.7 Helsingfors för att träffa maltatjejerna

Tala om att jag är taggad!! Ett par veckor jobb och så väntar det här och efter det är det endast ett veckoslut fullt med jobb och sedan SOMMARLOV :))

Kommentarer