ruissiväskan

Jag har stressat ihjäl mig under de senaste dagarna! För mycket jobb, för lite fritid och mycket att hinna med under den lilla tiden. Skippade träningen (igen en gång) för att ta det lugnt, lyssna på Evas ruissi spotify-lista och allmänt tagga för RUISSI 2013 :)) cyklar på eftermddagen till Reso för kvälltur och en morgontur. Jag kommer att övernatta hos mamma vilket betyer att jag cyklar rakt från jobbet till ruissi = ryggsäcken måste vara färdigt packad!

Jag skall avslöja vad min festivalryggsäck innehåller:


  • Telefon, cash,  nycklar, cykelnyckel etc
  • långärmad + halsduk
  • bikini
  • TOALETTPAPPER (trots att ddet finns bajamajan finns det aldrig papper, skönt med eget!)
  • sprit ;) + cider 
  • vattenflaska
  • snacks (alpen, äppel, nötter, karkki)
  • regnrock? (det skall vara klar sol hela veckoslutet så tänkte skippa dethär)
  • burana, skavsårsplåster, smink, näsdukar
RUISSI 2012



Kommentarer