Lunch på Fontana

Härlig dag innan kvällsturen på jobbet. Morgonlänk CHECK, bästa lunchbuffet i stan på Fontana CHECK, kvalitetstid med blivande Åbobon Netta CHECK, slappa vid soffan CHECK och nu blir det att planera och fixa här hemma inför veckoslutet :) åker ju till Borgå och väntar så sjuukt på veckoslutet!

Netta sötisen förra året i Turkiet på vår lilla trip till Alanya

Ni vet inte hur glad och ivrig jag är att Netta kom in på Turun kauppakorkeakoulu och flyttar om några veckor till Åbo. För det första är jag så stolt över att hon kom in, så som hon har jobbat för det. Dessutom är jag så glad att få introducera bästa studiestaden Åbo till henne och få henne som min granne. I 4år har hon bottt 200km ifrån och nu flyttar hon ett stenkast ifrån mig :) Åh vad glad jag blir, kan inte vänta att hon flyttar påriktigt och jag hoppas hon får ett roligt gulisår!

Bokade resa med dessa två till Magaluf om nårga veckor, LYCKA! 


Kommentarer