Nattuggla

Drick inte cola och redbull på kvällen! Resluterar i att du gör allt annat än sover efter läggdags :D

Har städat nu i ett par timmar efter att jag kom hem från en härlig grill och chill kväll med Eva, Johanna och Suvi. Förstår ni att jag diskar och för ut rosken kl. 1 på natten. Det händer inte ofta. Men härligt att få något vettigt gjort när man ändå vakar pga koffein intaget!

Har varit på så bra humör idag. Gjort saker jag älskar, hängt med sköna brudar, ätit god mat, fått säga saker högt jag grubblat över en längre tid, känt att jag har möjlighet och kan göra allt jag vill i livet. Jag tänkte sprängas av lycka och tacksamhet över livet när jag satt med en mätt mage i kvällsolen och skrattade över något fånigt med tjejerna :)







En sak som är säker är att vi tjejer älskar god mat!

Kommentarer