Måndag

Tänkte köra med en vecka i min vardag och vi börjar med måndag. Vänta inte er något häftigt eftersom min vardag är mest studier, mat och Gilmore girls :D

8.00 Klockan ringer men snoozar en god stund. Tycker synd om Yujin som säkert vaknar varje gång klockan ringer.

9.00 Har lagat morgonmål och bestämt mig att ta tag i läsningen till kursen Cross-cultural Management. Tappar nästan tålamodet då jag inte får Wifin att fungera, men efter 30 min lyckas jag återkoppla till den i köket. Kursboken är en ebok så behöver internet för att läsa den. Måste komma ihåg att i framtiden läsa den i bibban där nätet faktiskt fungerar. Jag har bara blivit så bekväm att studera hemma i myskläder. 

13.00 Vid lunch får jag ett email om att jag kommit igenom min första tent! Var så rädd att jag skulle bli underkänd eftersom tenten gick åt skogen pga tidsbrist, men fick faktiskt ett helt hyfsat vitsord. Firade med ett avsnitt Gilmore Girls istället för läsning :D

15.00 Föreläsningen i Cross-cultural management äger rum i en kyrka som ser mer ut som en festsal med en scen och trummor.

17.00 Föreläsningen tar slut, det är mörkt och jag är efter i min läsning. Bestämmer mig för att skippa spinningen. Kommer hem och lagar knäckebröd och chailatte för att ha motivation till läsningen.

20.00 Dags för sen middag och häng i köket. 

21.15 Avslutar dagen med några avsnitt Gilmore girls. Jag är obsessed. 5 säsonger under utbytet, borde ju kanske vara social istället? :D

Bjuder på en webcam bild med dålig kvalite och en ofräsch tjej! 


Kommentarer