Onsdag

8.15 Upp och hoppa
Morgonselfie innan start till campuset. Min nya gråa jacka <3
9.40 Hittade en bra plats vid fönstret på fakultetets bibliotek

11.00 Upptäcktsfärd i stora fakultetsbyggnaden för att lämna in ett grupparbete

12.15 Lunch med en tysk kurskompis, som också hänger mycket i bibban. 

16.00 Cirkelträning (Circuit training) på sportcentrumet. Känns som om man sku vara tillbaka på högstadiets gympatimmardå då grupptimmen hålls av en gammal gubbe och man tränar i en gympasal. Dessutom insåg jag när vi sprang hela gänget att jag är seriöst kort här. Hemma är jag medelmåtta, inte lång men inte kort, här klassas jag absolut som kort :D 190cm+ killar går förbi en varje dag var man än är.

18.00 Kycklingwoksås med nudlar för tredje dagen i rad till middag. Mums! Vartefter lite kvällsläsning i kursboken och en artikel.

20.15 Ett avsnitt av Gilmore Girls medan jag sminkar och lagar håret för kvällen

21.30 Förfest i blåa köket. Ida och jag introducerar snus till Aneta som blir förtjust.

00.00 ESN 2000's party at Lola's. Baren inget vidare, sällskapet och musiken desto bättre.
3.20 Full, men duschad och redo att sova. 

Kommentarer