Torsdag

8.00 Vaknar till att min roommate åker till Rotterdam. Dricker vatten och tar några Burana för att sen fortsätta sova.

9.30 Väckarklockan ringer och jag känner mig trött men hyfsat bra för att vara dagen efter. Äter morgonmål och läser sammanfattningar av dagens artiklar

11.00 Tutorial. Vi diskuterar artiklar och alla borde delta. Öppnar munnen i slutet av timmen för att säga någonting, men allt som kommer ut är bara skit och pinsamt. Vad lär vi oss av det här, du klarar inte av utegång mitt i studieveckan som förr i tiden.

13.30 Hemma igen och inget att äta, hittar kroketter i frysen och det blir att fritera någonting helt själv för första gången. Smakade gott i krabbis. Holländare friterar allt, det är sjukt. Jag som trodde amerikaner är ohälsosamma. 

14.30 En sväng till Jumbo för att storhandla med Paige. Trots att jag var mätt plockade jag med Ben&Jerrys och annat gott tillsammans med ugnsgrönsakerna. Skyller på krabbisen.

15.30 Eftermiddagen och kvällen spenderas med cokis, artiklar och Gilmore Girls.
20.15 Kryper ner från min netflixhörna för att värma middag. Paige har kockat hela dagen i köket och meddelar att ta med tallrik och bestick - hon bjuder på Thanksgiving middag. Alltså bästa med bo ett studenthus *emoji med hjärtögon*. Det blev en härlig middag med roliga diskussioner och pumpkinpie till efterrätt, gud vad gott! Aldrig ätit förr.
23.00 Vill  avsluta dagen med ett avsnitt Gilmore Girls och försöker ansluta till Wifi i 30 min utan resultat. Som tur är jag produktiv och läser en artikel under tiden, men sen lockar inte artikeln länge och jag ger upp med Wifin. Gonatt!

Kommentarer