beslutsångest

Roadtrip till Kustavi och arbetsintervju avklarad.
En miljon tankar går i mitt huvve när ja tänker på för- och nackdelarna i mitt nuvarande jobb på mäkki med jobbet jag var på arbetsintervju till. Jag vet inte helt enkelt vilkendera jag skulle hellre villa jobba på i sommar. Nu har ja ju inte fått det andra jobbet ännu men förstås funderar jag på hur jag skulle välja ifall jag erbjuds jobbet. Det skulle innebära en ny intressant arbetsmiljö i skärgården med nya arbetserfarenheter men samtidigt innebär det att jag är största delen av sommaren borta hemifrån och missar mycket kul som händer i stan. McDonald's erbjuder trevliga jobbkompisar jag redan känner och 3 veckors lönebetald sommarlov men jag är redan färdigt trött och omotiverad att sälja burgare och jag borde orka göra det i 3mån på heltid innan det är dags för lov...



 några bilder från förra sommaren med mäkkitjejerna

Jag tror ja måste sova på saken, men före det min lillasysters 8-års födisfest :)


Kommentarer