Vårkänslor

Jag märker att jag inte van att blogga, glömmer ta bilder för att kunna visa här och när man har fullt upp med roliga saker från morgon till kväll glömmer man bort att uppdatera! måst skaffa blogger till telen redan ikväll så jag kan blogga även utan dator.

Två härliga vårdagar bakom mig. Onsdagen startades med träning för att orka en hel dag med tutorutbildning. Utbildningen var intressant och jag ser jätte mycket framemot att vara tutor. Det är helt galet hur jag kan gilla att dra fåniga lekar till andra och få andra att lära känna varandra. Utbildningen avslutades med bubbel och lyxig middag på Arken, gratis mat och dryck är aldrig fel som studerande :D Jag år så ledsen att det blev inga bilder därifrån, det va så vackert väder, god mat och härliga människor!

Bästa med dagen var nog att vi kom så bra överens med de andra SF-tutorerna och hade redan flera roliga ideér om vad vi kan hitta på till gulisarna på hösten. Det blev t.o.m. första besöket till jokilaivat, när vi satt över ett glas lonkku på Aussie Bar efter middagen = Våren är officiellt här!



Har under de senaste dagarna, speciellt idag när jag solade en stund på balkongen, drömt bort till varmare breddgrader. Har haft ambitiösa reseplaner den senaste tiden men jobb har hindrat att förverkliga dem, men nu låter även en sista minutens resa till Ayia Napa för att sola och festa inteså fel heller. Bilderna är från vår abiresa till Ayia Napa för ganska exakt 1 år sedan. Oförglömlig resa. Längtar. Tillbaka.

Kommentarer