This is it


Första inlägget och jag kan inte ens bestämma på vilket språk jag skall blogga, men vi kör i alla fall första inlägget på svenska!

Bloggning är i dagens läge lika vanligt som att ha ett par vita converse i skåpet och jag har lockats med trots att jag inte kan svara på enkla frågor mina vänner ställt mig:

Vilken bild skall du ha till headern? ingen aning
På vilket språk skall du blogga? ingen aning
VAD skall du blogga om? ingen aning

Därför är jag riktigt nervös över hur det här kommer att bli. Det enda jag vet är att jag vill att denna blogg skall fungera som en dagbok. Minnen är viktiga för mig och det känns som om flera fina stunder faller i glömska ifall man inte sparar dem i någon form. Som ni, har jag ingen aning om hur denna blogg kommer att se ut och vad den kommer att handla om. Men planen är att visa glimtar av mitt liv och spara härliga minnen hit och framtiden får visa vad dessa är.

sommaren 2011

Dagen spenderades b.la. med den snygga bruden ovan på bild. Äntligen fick vi härlig vårväder och efter en morgonlänk med Fia stationerade vi oss med Nora och viccu på min balkong to get that tan för sommaren. Till slut såg vi mer ut som kräftor och inte så härligt fresha och bruna som på bilden, men skönt att äntligen få njuta av den stora balkongen jag har, snacka skit, äta vårens första glass och worry about nothing. Vårkänsla och hopp om att sommaren är snart här! Bra dag med andra ord och efter regn och mörka dagar är det skönt att fa och sova med ett leende på läpparna :)

Ett inlägg där jag berättar lite mer om mig själv är på G och uppskattas säkert, stay tuned!

Kommentarer

Skicka en kommentar