1 juni

Riktigt stressiga men fartfyllda och ganska roliga dagar bakom mig. Jobb varvat med besök av farföräldrarna, shopping, träning, fixade inför idag osv. Rätt så vardagligt men varje dag har något litet gjort mig glad (som att jag fick en ros på gatan av någon random! :)) 

Nu ligger jag i sängen o har svårt att välja mellan 2 olika outfits för dagens festligheter..det är ju blivande studenternas dag idag!! Vi hade väldigt många som åkte till utbyte av vårt kompisgäng och får studentmössan ett år efter oss andra. Men det är bara roligt att springa på allas festee o samlas med gymnasiekompisarba igen :) fast det blir lite stressigt att hinna överallt och ingen viöl ju vara chaufför utan njuta av gratis skumppa ;) 
Känns som om det var igår jag själv blev student..ett av dom lyckligaste dagarna i mitt liv! :) 
Hallonrött eller gult är frågan...

Kommentarer