McFutis

Märker att jag inte är riktigt van med det här bloggandet när vardagen är hetisk och dagarna fylls med program från morgon till kväll. "glömmer" eller "hinner inte" blogga då, men mer handlar det om att det inte blivit en vardaglig vana som jag anser ett "måste" utan bloggar endast när jag har gott om tid. Jag hoppas ändå att dethär bloggandet kunde någon dag ännu bli en vardaglig vana jag inte kan leva vara utan :)

Önskar att bilden skulle vara tagen idag men nej..

Måndag och en ny vecka har börjat. Studentfesterna är över (skall blogga mer om lördagen senare) och sommaren har börjat officiellt. Idag har det varit otroligt varmt +27 grader och jag har spenderat den på jobb...harmar otroligt men pengarna är ju välkomna. Kvällen fick ändå en mysig avslutning när jag skippade gymmet och sprang ut för att spela fotboll med jobbkompisarna. Fick njuta av vädret och röra  på mig lite i ett härligt sällskap, pöörfekt enligt mig ;D älskar att på ett så "skit" jobbställe som donken finns så härliga och drivna människor som ordnar allt från McPubcrawl till Mcfutis :) skulle aldrig orka med franskisar och moppa golven utan dem...
Dessutom blev jag vald till månadens arbetare häromdagen, blev så otroligt glad av att vuoropäälikkönä kommer personligen fram för att gratulera och säga att titeln gick till rätt person :) mer glad blev jag då jag fick höra att som belöning får jag välja mina turer under nästa jobbturslista och fatta att det är midsommar och ruisrock då! Ruisrock HERE I COME och nu måst midsommarplanerna finslipas :)

Det blev ett ganska långt inlägg, men skönt att skriva av sig efter en tid...denna vecka fylls av jobb men några lediga dagar har jag som tur. vill nog hitta på något litet kul att göra då och inte bara ligga hemma, hoppas bara värmeböljan fortsätter!

Kommentarer