Värmen bara fortsätter, hoppas den inte tar slut förrän i september :) Jag har nu två lediga dagar, en jobbtur följt av 3 lediga dagar = hinner njuta av vädret! kom just hem från vårdberge var vi fösökte få lite färg i ett par timmar med Eva och Nora följt av en shoppningrunda. Svettiga efter solningen trängde vi i butikerna med Nora fastän ingendera borde slösa på mera pengar, men jag kom nog riktigt nöjd hem med ett litet köp. Ett par BH:n. Otroligt behövligt men så svårt att hitta passande. Blev så glad av att Cubus utbud på storlekarna var så stor och måste bara ta hem ett par när de satt som smäck.

Nu när jag har ett par lediga dagar från jobbet märker jag hurdan press det blir att hitta på något att göra. Har ni samma känsla? När du äntligen har ledigt från jobbet är det enda du kan fundera på vad allt du måst hitta på och hinna me under den lediga dagen! Den känslan har jag idag men jag tror jag försöker skita i den och bara vara och jag tycker ni inte heller skall stressa. Lediga dagar är för att njuta :)

 
Jag just nu. Är så otrolit dålig på att ta bilder att jag blir riktigt frustrerad!

Kommentarer