Willbergs Bed & Breakfast

Netta har inträdesförhör till Turun Kauppakorkeakoulu idag, vilket betyder att Willbergs Bed and Breakfast fick en bokning :)
Jag är sååå excited över att Netta kanske flyttar till Åbo i höst och börjar studera här och jag hoppas såå mycket att provet går bra idag! Gick med henne till provet och dräglade efter alla snyggningar medan Netta nervöst väntade på att provet skulle börja. Jag vet iaf med vem jag ska hänga med på fest i höst..så många snygga asses såg jag imorse..tänker fa på husband-hunt :D

Anna joina Netta till Åbo och vi had en riktigt mysig tjejkväll igår med god kyckling-feta-avokado-sallad men det hälsosamma slutade där. Vi laddade upp med allt gott från chockladmousse, karkki och chips till pepsi max :D härligt att se tjejerna!






Nora och jag hälsar från balkongen :) Nu blir det stan och hålla tummarna för att Netta kommer in (Y)

Kommentarer