Sjukledig

Antibiotikan hjälpte snabbt till svullnaden och snart kunde jag gå utan större svårigheter. Då foten var full av "cellulit" gick jag som en ankka :D

Tanken av att måsta ligga på soffa i en vecka gjorde mig skräckslagen, men när svullnaden släppte var det bara att börja njuta av den lediga veckan från jobbet. Skulle allra helst ha åkt till en stuga ifall vi hade en. Såhär i slutet av veckan undrar jag ifall jag borde ha låtit foten vila mera :)

Bucketlist från sjukledigheten:


  • ätit massa gott...
  • varit på bio
  • läst en bok
  • besökt både mammsen och pappsen
  • miniroadtrip till Airisto
  • körde överhastighet
  • varit duktig storasyster och skjutsat lillebröderna i 2 dagar
  • inredningshoppat
  • njutit av en sommarkväll på en åbåt med jobbkompisar
  • worked on that tan!
  • grillat
  • myst
  • STORSTÄDAT
  • tom besökt lite gymmet
  • handlat inför midsommaren
inte illa för att ha varit sjukskriven :D en extra sommarlovsvecka med lön kändes det som! Ja ni får vara avundsjuka ;D

Kommentarer