Day off

Enda lediga dagen innan ruisrock och dagen har börjat super och kommer att fortsätta ännu bättre! 

Saker som fått mig på bra humör idag:

- Åt min favorit morgomål: kvark och en burk ananas
- kände mig bekväm i en chillig men snygg outfit: vita shorts och blåvitrandig T-skjorta
- vädret var somrigt men inte alltför varmt som de senaste dagarna
- härligt att bara gå runt på stan utan några måsten 
- ett par ensamma fina nude färgade klackar väntade på mig i storlek 38, när händer det?! Match made in heaven med andra ord
- gudomlig ceasersallad på panini ovh glass till efterrätt
- var nästan ensam på gymmet = älskar att träna ensam! 

Och nu sitter jag med mamma i bilen påväg till mynämäki för att rida!!! Kan ni fatta att efter 7 års väntan får jag rida äntligen :) lite mamma-dotter-kvalitetstid

 
Min shopping idag: snygga ljusa mönstrade byxor, mina nya babyn, svart bikiniövredel + ruissibiljett :) 



Taggaad!! 

Kommentarer