Hösten är är här

Godmorgon,



Hösten har kommit hit också och det är härligt med färgranna löv! Det som är mindre härligt är de hårdaste regnskurarna med världens största regndroppar (jag skämtar inte dom är 3ggr större än i Finlnad) som hör till holländska höstvädret och att vår gamla skola till bonadshus tar evigheter att värma upp. Som tur är regnskurarna över lika snabbt som de började :)

En till tung studievecka är över och nästa vecka är det redan dags för sista veckan av föreläsningar och tutorials. Samtidigt som det är skönt väntar jag med skräck på tenterna som följer efter. Trots att jag har aldrig studerat såhär mycket och kontinuerligt känns det som om jag inte har några chanser att komma igenom på grund av nivån, hoppas tentläsningen räddar mig.

Idag blir det ännu studier innan vi på kvällen styr med Hilda kosan mot Rotterdam och imorgon Belgien (Bryssel och Bruge). Innan jag åker skall jag ändå hinna med att lägga upp bilder från förra helgens äventyr!

Kommentarer