Kyotos apor

Det blev en liten dilemma vad vi skall hitta på sista semesterdagen. Jag tyckte vi hunnit med det jag velat men sist och slutligen kunde jag inte välja vart vi skulle åka. Fanns flera städer just utanför Osaka jag hade velat besöka. Vi valde att åka igen till Kyoto för att kunna köpa de sista souvenirerna, men bestämde oss också för att kliva upp på ett litet apberg vid byn.  

Resans sista selfie!



Uppe på berget var vi lite rädda för oväder, det regnade också ett tag men vi lyckades fly inomhus på lunch






Innan vi åkte hem checkade vi även bambuskogen i närheten.


På kvällen blev det att packa det sista, vartefter vi gick ut och åt. Sista middagen var såklart på vår stammis sushiställe. Man kan ju inte vara utan att le när man ser på typen med ölen i handen. Det var otroligt svårt att säga hejdå nästa morgon och saknar redan honom så det gör ont! Men intalar mig själv att tiden flyger iväg.

Kommentarer